Ďakujeme za váš e-mail. V dohľadnej dobe sa
vám ozveme naspäť.
Jedna z najjednoduchších odpovedí na väčšinu otázok ohľadom Inbound marketingu:
Je: kvalitný a relevantný obsah. Nie nadarmo sa v posledných rokoch neustále spomína už známa fráza „Content is king“ (Obsah je kráľ). Nejde totižto iba o prázdnu frázu! Kvalitný a relevantný obsah pre vašu cieľovú skupinu je skutočne to, čo dokáže vašu spoločnosť odlíšiť od množstva iných spoločností na trhu a získať si tak dôveru potenciálneho zákazníka.
Obsahom nie sú iba texty alebo články, ale aj multimédiá ako videá, fotky, infografiky atď. V súčasnosti už existuje mnoho spôsobov, ako šíriť obsah tvorený spoločnosťami, ktorý množstvo potenciálnych zákazníkov alebo zamestnancov vyhľadáva.
Vytvoriť kvalitný a relevantný obsah nie je jednoduché, vyžaduje si to dôkladnú analýzu cieľových a typových skupín. Vďaka nej vieme potom obsah, formu a komunikačné kanály ušiť na mieru presne vášmu cieľovému publiku.
Možno to neviete, no medzi sociálne média sa radia aj blogy. Firemné blogovanie je výbornou formou, ako obsah od vašej spoločnosti dostať k vášmu cieľovému publiku a nadviazať diskusiu s vašou cieľovou skupinou.
E-mail marketing na druhú stranu už predstavuje komunikáciu s užívateľmi, ktorí vám dali svoju e-mailovú adresu a chcú od vás odoberať obsah. Predstavuje jeden z najsilnejších konverzných kanálov na webe a ak je robený poctivo, dokáže vyhovieť požiadavkám jednotlivých adresátov.
V tejto oblasti vám vieme pomôcť s:
E-mail marketing - design
e-mailu, správa mailing listu, pravidelný reporting